duminică, 24 iunie 2012

Project: Restoring a Reel-To-Reel Tape Player/Recorder: OLIMP MPK-005 S-1.

I would like to introduce my second Reel-To-Reel Tape Player/Recorder: OLIMP MPK-005 S-1 (in Russian: ОЛИМП МПК-005 С-1).
I am not able yet to say anything about it, I've just bought it 4 hours ago. I finished a short exterior cleaning and now I am listening a tape using my headphones. In Play mode it works great with an 18cm tape. I will come back with details as I will be able to find any, I have to translate the user manual first, is in Russian.
Anyway, I am happy to find it and have it; I was looking for such a machine for some months.
Below you can see two pictures:

9 comentarii:

  1. salut

    ce parere aveti despre acest magnetofon, cum se prezinta , cum suna?
    pare foarte bine lucrat , cel putin pe dinafara. seamana foarte mult cu unul din modelele "orbita"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o parere foarte buna, dar sunt subiectiv. Sunt subiectiv pentru ca am o slabiciune fata de magnetofoanele Rusesti (sau URSS-iste). Am citit si auzit pareri care spun ca este "inspirat", la partea de transport cel putin, dupa Revox A700. Nu pot sa certific asta, n-am posibilitatea sa compar. Al meu este fabricat in 1994 si are aproape toate functiile unui magnetofon "occidental" modern: full auto-reverse in mod playback, inregistreaza intr-o singura directie insa si poate fi programat. In combinatie cu controller-ul DU-005 poate fi operat cu telecomanda IR.
      De sunat suna foarte bine, n-am nici un repros de facut.

      Ștergere
  2. acest magnetofon imi place cel mai mult din colectia dvs.

    RăspundețiȘtergere
  3. salut!
    sunt un colectionar, fan analog prin definitie & viitor proprietar de OLIMP MPK-005c (+ telecomanda & distribuitor, totul nou la cutie)!
    marturisesc ca ma incearca o afinitate inexplicabila fata de acest aparat, desi in colectie am "bestii" cotate mult mai sus!
    insa, cum bine stii, "feeling"-ul nu tine cont de cotatii!
    astfel, am cautat sa ma informez despre OLIMP & dupa ce am trecut prin niste rusi am dat de tine, proprietar de C1!
    anyway, pot achizitiona tot pachetul cu =500eur= insa doar daca-mi spui tu daca merita sau nu, e mult sau putin, stii altul la pretz mai bun?!
    parerea ta means so much 2 me, Gabriel!
    marturisesc ca limbile slave nu sunt punctul meu forte: ti-as fi recunoscator pt. manual tradus!
    imi poti raspunde pe ruexp71@gmail.com

    Ioan,
    ruexp_ect!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Ioan, in opinia mea 500EURO este un pret bun pentru pachetul descris de tine. Poate fi si nou, se mai gasesc astfel de exceptii prin cine stie ce stocuri. Cred ca merita, eu pot sa-l compar cu TEAC-ul A3440 si nu este cu nimic mai slab, ca performante audio. Nici eu nu sunt cunoscator de Limba Rusa, nu am manualul tradus (nu cred ca exista, l-am cautat si eu dar fara succes), De altfel, n-am avut nevoie de manual deoarece Olimp-ul functioneaza foarte bine si nu da semne ca are nevoie de interventii in viitorul apropiat. Toate cele bune, Gabriel.

      Ștergere
  4. salut, Gabriel!
    opinia ta asupra pretzului ma bucura (unde mai pui ca in pachet mai intra si o pereche de NAB-uri + 1rola metalica Tandberg + 1banda TDK - negociate'ntre timp)!
    de la TEAC am pastrat doar 7300RX (singurul care-mi place "pe de-a-ntregul" de la TEAC) si gasesc paralela facuta de tine foarte relevanta!
    in ce priveste manualul, lipseste cu desavarsire din pachet & se'ntelege ca trebuie sa-l am indiferent de limbaj; in ce fel, oare, ma poti ajuta (copie, pdf, scan, etc.)?!
    as a collector - it's a must-have!!

    10q, my GURU!!

    Ioan,
    ruexp_ect!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut,
    As dori sa cumpar un magnetofon OLIMP MPK 00x; stiti vreun aparat de vanzare?
    adresa mea de mail este dan@matco.ro
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,
      Am vazut unul pe Okazii.ro chiar in aceste zile, puteti verifica. Anuntul nu-mi apartine, iar alta sursa nu am. Toate cele bune.

      Ștergere