miercuri, 18 aprilie 2012

Proiect: Pick-up Electronica Industriala PD-D 351.

Azi am cumparat de pe Internet un nou "dispozitiv muzical": un pick-up, un pick-up Romanesc. A fost fabricat la Intreprinderea Electronica Industriala Bucuresti (IEIB), este modelul PD-D 351. Spre seara am reusit sa-l probez, conectat prin magnetofon si ascultat la casti, si pentru moment pot spune ca este functional si sunt multumit de achizitia facuta. In perioada urmatoare am sa caut informatii tehnice si functionale despre el.
Mai jos cateva poze facute dupa ce l-am adus acasa si inainte sa-l curat:

2 comentarii:

  1. salut.
    ce diferenta exista intre pd 350 si pd 351?
    eu am pd 351 :http://suntemromania.blogspot.ro/search/label/Colectiile%20noastre

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar nu cred ca stiu care sunt diferentele. Din putinele imagini disponibile pe Internet, par a fi identice. Probabil difera la modulul de comanda al motorului, sau in fabrica erau produse cu doze de tipuri diferite...

      Ștergere