marți, 20 martie 2012

Proiect: Restaurare Magnetofon Rostov 105 - Modul Final de Amplificare.

Practic acesta este ultimul modul la care trebuia sa lucrez. Si aici, ca si la celelate module verificate am gasit aceleasi "surprize", se poate vedea mai jos:


Mai jos se poate vedea etajul final dupa reconditionare:


Aici am gasit pe cablaj doua trasee distruse, a trebuit sa improvizez folosindu-ma de lungimea terminalelor pentru doi condensatori. La final etajul pare functional, am facut proba cu castile audio, acestea trec prin amplificator. Nu am inca un set de boxe potrivite pentru magnetofon, potrivite in sensul mufei de conectare si al impedantei necesare. Acum il folosesc prin intrarea auxiliara a unei linii audio si prin boxele acesteia.
Tot ce mai am de facut este sa-l reglez fin si sa-l etalonez. Aici lucrurile se complica pentru mine, va trebui sa gasesc ajutor "extern", sa vad cum ma descurc.

7 comentarii:

  1. am si eu o problema cu amplificatorul, un canal scoate niste baraieli din cand in cand....am schimbat cond electrolitici, chiar si cond aceia mari si degeaba, posibil sa fie de la cond verzi(C18 de ex)? dar nu stiu ce tip si de cat sunt...daca poti sa ma ajuti....

    RăspundețiȘtergere
  2. C18 este un condensator de tip Polyethileneterephtalatic. Valoarea lui este de 0,068MicroF.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.e-piese.ro/shop/68nf/100v_nepolarizat.html

    0.068 microF = 68 nanoF

    asta ar fi bun?

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am folosit acest model, cred ca se pot vedea in unele poze.

    RăspundețiȘtergere
  5. mai ajuta-ma si pe mine pls....c5 si c6 pe schema scrie valoare 220 dar nu scrie unitatea de masura. La fel la c3, c4 valoare 2200 ,si c13 c14 valoare 220. Ce unitati de masuri au? Mersi anticipat

    RăspundețiȘtergere
  6. C5, C6 - 0.22microF.
    C3, C4 - 2.2microF.
    C13, C14 - 0.22microF.

    La final te rog sa ne spui daca a fost rezolvata problema zgomotului.

    RăspundețiȘtergere
  7. era de la cond de 0.068 uf. i-am schimbat pe toti si deocamdata nu a mai scos niciun zgomot. am vrut sa ii schimb si pe c5 c6 c3 c4 c13 c14 dar la valorile de mai sus merge f distorsionat asa k i-am lasat tot pe ai lui. multumesc pt sfaturi

    RăspundețiȘtergere