sâmbătă, 11 februarie 2012

Proiect: Restaurare Magnetofon Rostov 105 - Restaurare Preamplificator.

OK, am ajuns la partea care influenteaza calitatea semnalului audio, abia acum am ajuns la modulele care odata restaurate ar trebui sa ma duca in zona scopului meu principal: acela de a obtine un sunet placut, curat si complet.
Acum, mai jos, puteti vedea ce am gasit in magnetofon atunci cand am ajuns sa demontez preamplificatorul, pe mine m-a ingrozit imaginea care mi-a aparut in fata ochilor:


Asa ceva nu am mai vazut pana acum, este drept ca nici nu am vazut poate prea multe, dar totusi...
Acum, mai jos, se poate vedea modulul restaurat complet. Inainte sa las imaginile sa vorbeasca, pot sa spun ca sunetul este schimbat in bine, cred ca s-ar putea ca la final sa-mi ating tinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu